Saturday, December 3, 2011

Pengasuh Anak

Pening kembali melanda... Susahnya nak cari pengasuh utk anak aku 2 org ni... Kesian dorang 2... Dh lama x berpisah ngan mak bapak... Tp kali ni terpaksa gak...

Lebih memeningkan klu mak bapak mcm aku ngan bini aku ni... Dua2 keja shif... Bayar pun kena lebih... Klu x alamat sebulan je la tahan...





- Via iPhone

Tuesday, October 25, 2011

Aufa raisha



Anak ke2 aku...Lahir pada 3/10/2011...Mcm kakak dia jugak, lahir kat Sarawak...Alhamdullilah...Walaupun awal 2 minggu..Semuanya sihat dan baik...

Tak sangka dah 2 anak aku..Mcm cepat masa berlalu...

Saturday, December 25, 2010

salam xmas 2010...

Lama x menulis...tup2 muncul tiba2...
Kemalasan tahap tenuk adalah jawapannnya...lg pun,aku bknlah penulis rajin berulang...jauh lg dari penulis sastera terbilang...

Hoho....

Aku menulis sekadar membuang masa terluang...

P/s-gambar diatas x de kena mengena pun...hanya aku menulis sambil mkn roti nan...
Published with Blogger-droid v1.6.5

Tuesday, June 23, 2009

Relax...If U Can....

1. Er...................

2. MmMmMm.........

3. Uik......................

4. Oh....Tidak..............





Er..................
Aku berdiri jer lah.....;)

Merah tu >>>>>> erk...........Alhamdullilah......;)





Suka durian?
warna durian apa?
kuning?
OH...tidak.....
sekarang ada kaler baru..Haa!!!

AMBIK OBAT!!!!

kat mana ade jual DURIAN MERAH ni yer...???
tgk lama2, leh meleleh air liur wo.....
penah baca forum kat sabah ade kot....
tp peliknya cari kat swak x der pun...
musykil2......

Monday, June 22, 2009

rugi sayang...........

Sayang-sayang

Orang “handsome” tak sembahyang,

Nabi Yusuf “hensem” juga,

Pun sembahyang…….

Sayang-sayang

Orang “cantik” tak sembahyang,

Siti Fatimah juga “cantik” ,

Pun sembahyang…….


Sayang-sayang

Orang kaya tak sembahyang,

Nabi Sulaiman juga kaya,

Pun sembahyang…….

Sayang-sayang

Orang miskin tak sembahyang,

Nabi Isa miskin juga,

Pun sembahyang…….

Sayang-sayang

Orang tua tak sembahyang,

Nabi Adam juga tua,

Pun sembahyang…….


Sayang-sayang

Budak-budak tak sembahyang,

Hassan dan Hussin juga budak,

Pun sembahyang…….

Sayang-sayang

Panglima perang tak sembahyang,

Khalid bin Walid panglima perang,

Pun sembahyang…..


p/s:- Lihat , Baca & renung2 kan......;)

Sunday, June 14, 2009

BUNGA IDAMAN LELAKI???

Apa kata hari ni kita nengok keajaiban ciptaan Tuhan. Gambar pokok bunga je kot. Takde apa yang menarik.. Lalalala.....














Errr.. Nama bunga ni tidak pula diketahui. So apa kata kita beri nama dia Pokok Bunga Dara. Lovely x?

p/s: Dgr2 nya ramai kaum2 adam mencari pokok bunga ni untuk tanam dalam bilik nya? Isk isk, ape nak jadi la. Hehehe.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP