Wednesday, April 22, 2009

Honda NSX



semalam waktu aku tgh meronda-ronda membuang masa kerja aku...(sambil membawa kete wira jepong aku)...
waktu kat traffi light...
aku terpegun dgn objek berwarna hitam kat sebelah kete aku...
fuh lamak....
rendah mcm kete F1 siot....
kete honda NSX rupernye...
driver x nampak pasal dia pakai tinted sultan brunei...heheheheh....

aku terjenguk2 la jugak...x per pasal kete aku pun tinted sultan gak...
cuma dia ala2 sultan brunei, aku sultan melaka jer....

aku terpikir2 dlm hati aku..
aper la keje dorang ni yer...??berkilat2 lak keta tu..
dh ar skang musim hujan...
mcm mana kete dia leh berkilat2 ni...???kete byk kot...
laki ke ompuan ni...leh tackle x agak2....:).....hahaahha...mau kena pelangkung ngan bini aku kang ni...
isk..musykil2...

pastu lampu hijau lak...
berdezup dia meninggal kan aku...
sajer jer aku malas nak kejar...
kang terpegun lak dia kat aku....kiiikiikikii

0 comments:


  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP