Saturday, April 18, 2009

yes!!! liverpool kalah...




Kekalahan Liverpool di tangan Chelsea beberapa hari lalu, membuatkan aku gembira tahap utraman, ini adalah kerana aku adalah penyokong sejati Manchester United sejak berkurun lamanye...dan aku x suke Liverpool sejak dari dulu..walaupun ade antara pemain nyer menarik minat aku...

Walaupun aku bukanlah penduduk Manchester, malahan pg pun x penah..tp ade aku kisah....
dh aku minat nak wat mcm mana kan....

Apakah 'die hard fan' ini sebenarnya?? berani mati ke mereka ni...mcm KAMIKAZE tu?? jawapannye tidak2, bagi den mereka cuma peminat yg meminati pasukan mereka...ambil tahu...dari segala berita hinggalah jersi yg digunakkan....segala mcm pemain dr negara mana pun mereka ambik tau....

walaupun fanatik, janganla dilupa adab ketimuran kita....
jgn kerana pasukan bola korang kalah nak bergaduh/ merusuh lak...
tgk jer sudah....jgn jd mcm kelantan...
bru kalah dh nak merusuh....
profesional la beb...menang kalah adat pertandingan...

Ape2 sekalipun minat kite, yang penting kite tahu mengawal perasaan.

yg penting, LIVERPOOL blom dpt piala taun ni...
hahahhahaha...

0 comments:


  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP